От година и половина живеем в Covid реалност. Променихме начина си на живот, работа, пазаруване. Бизнесът се трансформира. Фрагменти от него дори изчезнаха. Модата, технологиите и рекламата се адаптираха към „пандемичната“ обстановка. При подобна глобална промяна, нямаше как и оптичните гиганти да не реагират адекватно на нуждите на клиентите си.

Ray Ban са компания, която няма нужда от представяне. Те са трендсетъри от близо 100 години. Моделите им са се превърнали в неизменна част от поп културата на съвременния свят. Кой, ако не Ray Ban да реагират светкавично на новата действителност, в която се озовахме. Техният отговор на въпроса за екстра протекция по време на пандемия е линията Everglasses.

Представете си иконичните модели на бранда – Aviator, Clubmaster или Wayfare, без значение слънчеви или диоптрични, в нова усъвършенствана версия, която защитава окото и е подходяща за навсякъде. Everglasses серията е създадена за хората, които преминаха в home office режим, за онези, които пренаредиха ежедневието си, но никога не изоставиха личния си стил.

Припомнете си моментите, в които след тягостни часове пред компютъра и облъчване с вредна синя светлина, ви се налага бързо да излезете и да напазарувате за вечеря. Един чифт очила от серията Everglasses ви стига! С него ще сте едновременно защитени по време на работа, навън докато шофирате, карате колело или пазарувате в хипермаркет или МОЛ, където отново сте облъчени от вредна изкуствена светлина.

Ray Ban дават възможност да си изберете техните вечни класики и с фотосоларни стъкла за хора със свръхчувствителни очи. Освен това с Everglasses получавате гарантирана 100% UVA и UVB защита и протекция от синя и бяла светлина.

Вижте повече  тук.